Kosár
Szerviz bejelentés
Tisztelt Ügyfelünk!
Felhívjuk a figyelmét, hogy cégünk garanciaidőn belüli szervizkezelést végez azoknál a berendezéseknél, amelyeket importálunk. Csak az általunk forgalomba hozott berendezésekhez nyújtunk alkatrész és szerviz támogatást!
Garanciaidő lejártát követően közvetlen szervizügyintézést nem folytatunk, bármelyik szakszervizhez fordulhatnak a javítás elvégzése érdekében, aki Önökhöz a legközelebb található. Amennyiben garanciaidőn túl szervizpartner hálózatunk segítségét, közreműködését kéri, abban is szívesen segítünk, de a hibával kapcsolatos részleteket a bejelentőnek kell egyeztetni az általunk ajánlott szervizzel, szervizekkel.
Felhívjuk a figyelmét, hogy ha a meghibásodott berendezést nem a cégünktől, vagy viszonteladónktól szerezték be, ne végezze el a hibabejelentését, mert azoknál a berendezéseknél nincs lehetőségünk a szervizszolgáltatás biztosítására. A cégünk garanciakezelésével kapcsolatos részletes információkat IDE klikkelve találja!
Szervizbejelentésre csak regisztrált ügyfeleink számára van lehetőség! Amennyiben Ön még nem regisztrált oldalunkon IDE klikkelve megteheti, majd azt követően ezen a felületen megjelenő kérdőív kitöltésével bejelentheti szervizigényét.
Ha már regisztrált kérem lépjen be és töltse ki kérdőívünket.